Friday 16 March 2012

vongok vaa XD



Peace Yo ! ^_^v

hari tok hari jumaat .
sembahyang jumaat gik .
sapa asa nya laki islam laa .

hujan turun dgn lebatnya di luar sana XD

aku sedang mengONLINEkan diri dlm bilit .

bukan online fb ar .
online twitter meh gua .

fb aku sot x dpt bukak di siang hari .
slow alu loading fb eh .
alu sik dapat like status oank aku .
vongok vaa .
choi kamah .



sejam lebih aku nggu .
maseh juak cam ya .
ya upa loading .
slow macam siput babi !
yahh ! geram dah aku .
tenggelam jak keyboard tok di tekan aku lak .













so , aku online twitter jak laa .
tgga nok di bulat aku yaa .
keja aku kat twitter tweet , tweet n tweet !
boring bha twitter ya .
tapi aku online juak .
sebab xdapat online nok lain .

teringat aku ngan blog tok tek . hehe ~
alu update blog .
2 3 ari tok malas asa nyawa ku nak update .
x tauk pahal .

n then , aku layan nya mun semadi jak .
:face59: hushh , x boleh cam ya .
jaga ati oank oii .
kelak nya dh pegi aku juak nangis .
huhu ~
aku berik semangat ngn kdrik jak .
aku mok ceriakan hubungan ya eh .
Eye Lep Yuu .


Dah abis baca ? Terima kasih sebab sudi membaca :)

0 Orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tercatat diatas semuanya Hak Milik Fiyna