Tuesday 6 March 2012

Rindu Kawan


:1: tarikh ari tok 6/3/2012 . waa ~ x lamak gik result SPM kluar . :face33: bingong mikey pa result aku . err ~ mintak-2 la pat di pake :131: . mun di ingat balit ehh , rindu ngan sekolah :face59: . rindu ku ngan kawan aku . bila gik ka dapat bertemu , tetak sama-sama , lepak sama-sama dalam kelas sebelom cikgu masok :12: . bia pun sama kampung , aku rindu juak :face72: . huh :q: gney la idup oank ya tanpa kawan hoe :s: nak ka pelik . haish , x dapat aku bayangkan hidup tanpa kawan . tapi , kita berkawan mesti ada adat . saling hormat-menghormati , bantu-membantu , memahami n sik SELFISH :r: waa ~ :9:berceramah gik keja aku tok . kluar topik dah aku . btw , aku rindu ngan cdak tok

:65: Siti Hajar

:65: Nurlina

:65: Mohd Fadreex

:65: Akmal

:65: Azuin

:65: Munawwarah

:65: Safiah

:65: Asfazira

:65: Akbar

:65: Albaniah

:65: Shamin

:65: Awa

:face75: dah tangga x :120: xda ka :s: pahal xda ndah . mun mok tangga click la nama sidak ya . view fesbukk sidak . ney la tauk ktk oank knl ka :face64: HAHA ! okay ! ya jak laa . ngantok mata aku dah . taku ada :104: . hehe . nite ! sleep tight bie :face19:

Dah abis baca ? Terima kasih sebab sudi membaca :)

0 Orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tercatat diatas semuanya Hak Milik Fiyna