Wednesday 7 March 2012

Berjayakah aku ?



malam dah ari . tapi maseh macam ari siang ehh .
terang bulan malam tok menerangi seluruh alam :face51: .
hehe ! kak kol Adenk . alu update blog .
teringat ngan result SPM nak akan kluar pada 22/3/2012 tok .
mun sik salah dengar aku laa .
:face50: takut ehh aku . x lamak gik ya . tinggal 2 minggu gik .
pa jak ka result aku o0w ?
aku tok dapat x polah mak bapak aku bangga ngan aku ka ?
ehh , bingong eh . mun x dapat apa di maok aku , gney la hidup aku .
dah aku hidup dalam kesusahan tok .
bingong gik ngan hal family x pande udah-udah gik .
pliss la stop suma ya . susah ati ku tok eh . babeng juak na .
aku susah ati ngan subjek addmath , biology , kimia n fizik aku .
waa ~ dah gik soalan aku nang blur alu jawab eh .
aku nang x fhm pa di aja cikgu .
Addmath ada la faham sikit kakya ilang balit nak di aja cikgu .
pa ka ? bebal ka aku tok . ishh , x ku faham juak . time oank ulang kaji .
aku main-main . nang sik seda nak SPM la aku tok nak .
nak ka dah nyesal . menyesal x penah dolok :face59: .
x da guna gik nak nyesal bha . da mak aku madah mun aku gagal .
ko ambik balit spm . haish , x suka aku keja brulang tok .
ya la aku . sik mok denga pa oank padah .
aku mok brubah . tapi maseh juak camya . heh :119:
gney aku nak ubah prangey aku tok ka . nang x pande seda :14:
kbye ! SALAM :c:

Dah abis baca ? Terima kasih sebab sudi membaca :)

0 Orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tercatat diatas semuanya Hak Milik Fiyna